معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
آغاز طرح نوروزی حمل و نقل عمومی از 25 اسفند در گلستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح نوروزی جابه‌جایی و حمل و نقل مسافر از 25 اسفندماه جاری در استان خبرداد و گفت: در این طرح 80 شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری تا 17 فروردین 98 به هم استانی ها خدمات می‌دهند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "ایوب میرشاهی" روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار گفت: پیش‌فروش بلیط، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان ستادی و شهرستانی اداره‌کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبد، اجرای گشت‌های مشترک با دستگاههای ذیربط، برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص شاغلین بخش از جمله مدیران فنی، بررسی شکایات مردمی و نظارت و کنترل بر عملکرد بخش از کارهایی است که در این طرح انجام می‌شود.

به گفته وی، علاوه بر این کارها، اقدامات دیگری هم از ناحیه اداره کل بعنوان کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مانند جلسات متعدد با بخش حمل و نقل و مکاتبه با دستگاههای اجرایی ذیربط برای تسهیل خدمات دهی این بخش در حال انجام است.

میرشاهی ادامه‌داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور سازمانی است که بیشترین سهم را در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای با آغاز سال جدید و بهار طبیعت برای تسهیل در جابه‌جایی مسافر، افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات در جاده‌های کشور دارد.

براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، پارسال بیش از 180 هزار مسافر در بخش حمل و نقل بواسطه 20 هزار و 839 سفر در استان جابه جا شدند و تعداد 21 هزار و 693 فقره بلیط هم بصورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

این اداره‌کل با آغاز اجرای طرح، به شکایت مردمی هم از طریق سامانه پیامکی 1000141 و یا از طریق شماره تلفن 01732681792 نمایندگی اداره کل مستقر در پایانه مسافربری گرگان رسیدگی می کند. 

  5 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61199
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام