مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور:
دست هایی که کمک می کند موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود

دست هایی که کمک می کند موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در خصوص حادثه سیل استان گلستان، گفت: دست هایی که به حادثه دیدگان کمک می کند موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام علی خیرخواه در پیامی اظهار کرد: روزهای آغازین سال ۹۸ در استان گلستان با حوادث تلخ و ناگوار برای مردم عزیز ترکمن صحرا، همراه گردیده است.

وی افزود: متاسفانه بارش شدید باران موجب سیلاب و خسارات زیادی در برخی از شهرها و روستاهای گنبد و آق قلا و گمیشان و سایر مناطق گردیده که موجب تاثر همگان شده است.

خیرخواه ادامه داد: اینجانب ضمن ابراز همدردی با مردم بزرگوار ترکمن صحرا که همواره محبت و ارادت و وحدتشان، الگو و سرآمد ملت بزرگ ایران اسلامی است، از همه آحاد مردم عزیز استان گلستان و به ویژه مسئولان خدوم دستگاه های اجرایی درخواست دارم، با اتحاد و همدلی در کنار هم و با تلاش جهادی کمک کنند تا در روزهای آغازین سال جدید، بار دیگر لبخند را بر لبان مردم شریف استان به ویژه خسارت دیدگان ترکمن صحرا شاهد باشیم و قطعاً در شرایط کنونی دست هایی که کمک می کند موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود.

  2 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61392
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام