معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
توهین رئیس فدراسیون سوارکاری به ترکمن‌ها به طور جدی پیگیری شد

گرگان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توهین رئیس فدراسیون سوارکاری به ترکمن‌ها در بالاترین سطح و به طور جدی پیگیری شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا چراغعلی در در خصوص فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری که حاوی اهانت به ترکمن‌ها بود، اظهار کرد: بنده جزو اولین نفراتی بودم که از این موضوع به عنوان معاون استاندار مطلع شدم و از همان ساعات نخست پیگیری‌های ویژه‌ای داشتیم اما برخی پیگیری‌های ما طبقه بندی شده است و قابلیت انتشار ندارد.

وی افزود: استاندار گلستان در حضور من ادامه پیگیری‌ها را از طریق وزارت ورزش و جوانان انجام داده و به زودی هم نتیجه این پیگیری‌ها اعلام خواهد شد.

چراغعلی تصریح کرد: مردم شریف ترکمن صحرا و استان گلستان مطمئن باشند این موضوع در بالاترین سطح و به طور جدی در حال پیگیری است زیرا موضوع مهمی بوده و نتیجه این پیگیری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری دو مسئله مطرح است، اول اینکه آیا این صدا مربوط به ایشان است و دوم اینکه ایشان عنوان کردند که فردی به شکل مغرضانه بخش‌هایی از صدای من را جدا کرده که خودشان پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: در هر صورت فایل صوتی که به دست ما رسیده از نظر ما قابل پیگیری است و به طور جدی به آن خواهیم پرداخت.

 

  15 اسفند 1397
بخش : ورزشی
کد خبر: 61262
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام