مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان عنوان کرد:
حضور 200 تشکل در کمک رسانی به سیل زدگان گلستانی

گرگان- مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: از ابتدای وقوع سیل تعداد 200 تشکل غیر دولتی به مردم سیل زده کمک رسانی کرده اند.
علی برزمینی در اولین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سال 98 اظهار کرد: حدود 200 تشکل که شامل 30 تشکل از استان  و 100 گروه از هیات های مذهبی و مردمی و 35 تشکل از نقاط دیگر کشوربودند در منطقه حضور داشتند و 30 تشکل دیگرنیزبدون حضورمستقیم  در منطقه کمکهای مردمی را در اقصی نقاط کشور جمع آوری و به مردم رسانیده اند.
وی افزود: حدود 100 تشکل دیگر هم  بدون هماهنکی با" کمیته انسجام بخشی به فعالیتهای تشکلهای مردمی مستقردراستانداری" در منطقه حضور داشته اندکه به مدت 10 روز به مردم سیل زده کمک رسانی کردند.
برزمینی ادامه داد: برآوردهای نهایی حاکی از آن است که حضور تشکل های مردم نهاد به میزان 2 هزار نفر روز می باشد که در تمام بخشها حضور داشتند و براورد کمکهای مالی برای 15 روز اول سال معادل یک و نیم میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان ادامه داد: روزانه 10 هزار پرس غذای گرم و خشک به مدت 15 روز(معادل۳میلیاردتومان) برای سیل زدگان ارسال شده است.
وی افزود: سه میلیاردتومان نیز برای خرید لوازم بهداشتی و یک مییارد تومان هم درقالب پشتیبانی ترابری سیل زدگان از سوی تشکل ها هزینه شده است.
به گفته وی جمع هزینه هابرآوردریالی فعالیتهای سازمانهای مردم نهادمعادل ده میلیاردتومان ارزیابی گردید.

  18 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61627
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام