دیدار مدیرعامل ایرنا با خانواده شهیدان حبیب لی در آق قلا

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در ادامه سرکشی از مناطق سیل زده استان گلستان روز چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان حبیب لی در شهرستان سیل زده آق قلا، با پدر این شهدا دیدار و گفت و گو کرد.

حاج مهدی آخوند حبیب لی پدر شهیدان حبیب لی در این دیدار با گلایه از نحوه تقسیم امکانات و خدمات به سیل زدگان گفت: خدمات سپاه، ارتش و دیگر گروه های امدادی در روزهای پس از سیل در مناطق سیل زده آق قلا انکار نشدنی و موجب رفع آبگرفتگی های منطقه شد.
وی به درگذشت مادر شهیدان حبیب لی در اوایل سال جاری نیز اشاره کرد و اظهارداشت: به دلیل بسته بودن راه و انباشت فراوان آب، پیکر این مرحومه را با قایق به محل دفن شهیدان گمنام منتقل کرده و در ادامه پس از اقامه نماز میت، در جوار فرزندانش به خاک سپردیم.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار علاوه بر تجلیل از رشادت های شهیدان اراز محمد و عبدالرحمان حبیب لی، درگذشت مادر این شهیدان در اولین روزهای بروز سیل گلستان را تسلیت گفت.
سیدضیا هاشمی اظهار داشت: بروز سیل اخیر و همراهی مردم همه استان ها برای یاری رساندن به سیل زدگان ثابت کرد که ایران کشوری منسجم و خانواده ای بزرگ است که ساکنانش تحمل مشکل یکدیگر را نداشته و مانند عضوی از خانواده به یاری هم می شتابند.
وی بیان کرد: مهمترین سرمایه ایران، نیروی انسانی غنی، با فرهنگ و عزتمند است که کشور به این نیروها افتخار کرده و می بالد.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: دولت توجه زیادی به حل مشکل مناطق سیل زده دارد و می کوشد از ظرفیت های موجود برای جبران خسارت ها تا حد امکان استفاده کند.
هاشمی گفت: گستردگی ابعاد سیل و خسارت های فراوان پس از آن، رسیدگی زودهنگام را دشوار کرد، اما با برنامه ریزی دولت، حضور مداوم نیروهای امدادی و عملیاتی، نیروهای مسلح و همراهی مردم این مشکلات در زمانی کوتاه برطرف می شود.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که پیش از این از مناطق سیلزده خوزستان و لرستان دیدن کرده است، شب گذشته در راس هیاتی از مسئولان ایرنا و موسسه مطبوعاتی ایران به گرگان سفر کرد تا از مناطق سیلزده این استان شمالی کشور بازدید کند.
هدف این سفر، بازدید از مناطق سیلزده و بررسی روند اطلاع رسانی از آن، تقویت هماهنگی ها در این زمینه، گفت وگو با مسئولان استانی و تقدیر از خبرنگاران، مدیران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان به دلیل فعالیت موثر در پوشش رخدادهای سیل اخیر در این استان است.

  28 فروردین 1398
بخش : جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 61769
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام