فرمانده ناجا در گلستان:
هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل زده گلستان گزارش نشده است

آق قلا- فرمانده ناجا گفت: هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل زده گلستان گزارش نشده است.

سردار حسین اشتری، صبح دوشنبه در حاشیه بازدید میدانی از منطقه سیل زده شهرستان آق قلا، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خوشبختانه همکاری بسیار مطلوب مردم با مسئولان، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های حاضر در مناطق سیل زده موجب شد، مشکل خاص امنیتی و انتظامی تا این لحظه گزارش نشود.

وی افزود: طبق دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و غیره برای کمک به مردم این مناطق با بهره‌گیری حداکثری از تمام توان و امکانات مهندسی، لجستیکی، توزیع مواد غذایی و دارویی به منظور تامین نظم و امنیت منطقه، بازگشت شرایط به حالت عادی، و کمک و امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل وارد عمل شد.

اشتری به اعزام نیروهای کمکی از سایر استان ها برای تامین نظم و امنیت و کمک رسانی به مردم این مناطق اشاره و بیان کرد: دریابانی استان گلستان با بهره گیری از امکانات خود نظیر قایق موتوری در حال انتقال و جابجایی مردم در منطقه است.

وی ادامه داد: در گفت و گو با تعداد زیادی از مردم منطقه شاهد رضایت مندی آنان از عملکرد همه دستگاه های حاضر در صحنه بودیم و تنها دغدغه این عزیزان، خروج آب از منازل و شهرشان و همچنین بازگشت شرایط به حالت عادی بود که خوشبختانه تمام توان خود را برای انجام این مهم به کار بسته اند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تا پایان این ماموریت مهم در کنار مردم مناطق سیل زده است، خاطرنشان کرد: جا دارد، از همکاری خوب مردم این مناطق با مسئولان، نیروهای مسلح و همه کسانی که در رفع این مشکل تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کنم.

  12 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61536
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام