مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری گلستان:
مدیریت شهری بدون حضور مردم امکان پذیر نیست

تصویر مرتبط

مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری گلستان گفت: شوراها رابطه بین مردم و دولت است مدیریت شهری بدون حضور مردم امکان پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، طیبه خلیلی در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بندرگز اظهار کرد: شوراها نباید در حوزه های خارج از وظایف خود ورود پیدا کنند و شوراها نباید منتظر لوایح شهرداری بوده و باید دارای برنامه های عملیاتی باشند.

وی افزود: وجود پلیس ساختمان می تواند پشتوانه ای برای اقدامات شهرداری ها در ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز باشد و ترغیب مردم به بیمه منازل نیز از خسارات احتمالی جلوگیری می نماید.

خلیلی ادامه داد: اگر شوراها عملکرد خوبی داشته باشند مردم با آنها همراه می شوند و از سوی دیگر کمیته های انطباق فرمانداریها بهترین مشاوران برای شوراها هستند چرا که شوراها وظیفه دارند به دور هرگونه تنش و با هماهنگی کامل در خدمت مردم باشند.

وی افزود: در سایه اتحاد و همدلی موجود در استان می توانیم شاهد جایگاه واقعی این نهاد مدنی در مدیریت شهری و روستایی باشیم.

خلیلی اظهار کرد: تلاش برای کسب درآمد پایدار از جمله وظایف شوراها و شهرداری هاست و بالغ بر 103 میلیارد تومان معادل 15 درصد بودجه شهرداری استان کمک بخش دولتی به این حوزه بوده است.

مدیر کل امور شهری و شوراها از شوراهای شهرها و روستاها در جریان سیلاب اخیر که  به یاری سیل زدگان شتافتند و امکانات و نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری های خود را به سمت مناطق آسیب زده گسیل داشتند تقدیر کرد.

  10 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61913
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام