بازدید چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری از زندان مرکزی گرگان

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ با هدف هم اندیشی جهت حمایت مطلوب تر از مددجویان و خانواده آنها و همچنین آماده سازی آنها برای حضور موثر مجدد در جامعه ؛ مهندس «چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان  به اتفاق «جلالی» مدیر کل اطلاعات استان و «محمدی» مشاور استاندار و مدیرستاد اقامه نماز از اماکن مختلف زندان مرکزی گرگان بازدید نمودند.
مهندس چراغعلی در طول این بازدید و درسخنان خود ضمن توصیف سجایای ماه مبارک رمضان و توصیه به مددجویان جهت استفاده بهینه از فرصتهای معنوی که در این ماه می تواند نصیب افراد گردد اظهار داشت ، در مقوله آسیبهای اجتماعی دو مولفه خانواده و مددجو توامان در معرض آسیب هستند اما آنچه که بیشتر می تواند برای جامعه  بشری و امنیت مشکل ساز شود توانمند نبودن خانواده مددجویان به انواع مهارتهای اساسی زندگیست . لاجرم اولویت اول ما در جامعه با خانواده زندانیان در زمینه پیگیری آسیب های اجتماعی است.
در خاتمه  این بازدید ؛ این مسئولین به همراه حجت الاشلام رضایی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان ، گرگانی مدیر زندان مرکزی گرگان و جمعی از روحانیت و کارکنان اداره به همراه مددجویان در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت نمودند.

  30 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62090
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام