مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:
۷۵۰ بسته حمایتی در بین سیل زدگان گلستانی توزیع می شود

نتیجه تصویری برای مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: 750 بسته حمایتی به ارزش 900 میلیون تومان در بین سیل زدگان گلستانی توزیع می شود.
به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد در حاشیه آیین بدرقه کاروان خدمت در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: با توجه به وقع سیل در گلستان فرایند امدادرسانی به سیل‎زدگان همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه همواره با کمک خیرین و واقفان در کنار مردم قرار دارد، افزود: با هماهنگی های انجام شده 750 بسته حمایتی چون لوازم خانگی، بهداشتی، خوراکی برای سیل‎زدگان، افراد خسارت‎دیده از رانش و طوفان توزیع می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، گفت: بسته‎های حمایتی با ارزش بیش از 900 میلیون تومان در چهار شهرستان آق‎قلا، گنبد کاووس، گمیشان و مینودشت توزیع خواهد شد.
سلیمانی‎فرد از حضور 20 گروه امدادگران و روحانیون و خیرین در قالب کاروان خدمت بسته‎های حمایتی در مناطق سیل زده خبر داد و اظهار کرد: این کاروان ها طی چهار روز در مناطق آسیب‎دیده استان گلستان بسته های حمایتی را توزیع می‌کنند.
وی افزود: بسته‎های حمایتی برای سه گروه اعم از مددجویان کمیته امداد، اصحاب وقف و خادمان مساجد و تعدادی از علمای اهل سنت و تشیع که در حادثه سیل و رانش دچار آسیب شدند توزیع می‎شود.

  1 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62119
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام