اوقاف گلستان برگزار می کند:
اجرای طرح «دست های مهربانی» برای سیل زدگان گلستانی

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: طرح «دست های مهربانی» با هدف خدمت رسانی به سیل زدگان در گلستان اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار ساجد خبر اظهار کرد: طرح «دست های مهربانی» با هدف خدمت رسانی به سیل زدگان در گلستان اجرایی می شود.

وی افزود: توزیع 600 تخته فرش، پتو مواد شوینده و اقلام غذایی در بین سیل زدگان گلستان از جمله برنامه های اجرایی این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: از این تعداد 100 مورد در بین سیل زدگان گنبد، 300 مورد در بین سیل زدگان آق قلای و 200 مورد هم در بین سیل زدگان گمیشان توزیع خواهد شد که این بسته ها طی روز های آینده به دست سیل زدگان خواهد رسید.

وی از توزیع 140 هزار پرس غذای گرم به صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی و گروه جهادی در بین سیل زدگان استان خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل روزانه 100 هزار پرس غذا از محل موقوفات استان در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی گلستان طبخ و در ۶۳ منطقه شهری، روستایی و مراکزاسکان موقت توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 25 مکان مذهبی و 6 بقعه استان جهت اسکان اضطرای برای سیل زدگان در نظر گرفته شده است، گفت: در این مکان ها 600 نفر اسکان داده شده اند که از این تعداد ۵۰۰ نفر در مکان های مذهبی و 100 نفر در بقعه استان مستقر هستند.

سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: روزانه 15 مبلغ روحانی جهت اجرای برنامه های شاد برای کودکان و مشارکت در امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام می شوند.

 

  3 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61839
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام