ندای «الهی العفو» در آسمان گلستان طنین‌انداز شد /تصاویر

 آئین احیای دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت امام اول شیعیان با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی در مصلی جمعه، مساجد و حسینیه‌های استان گلستان برگزار شد.

ندای ملکوتی و عرفانی الغوث الغوث در دومین شب ‌از لیالی قدر از مساجد حسینیه ها و مصلی‌ها در سراسر استان گلستان طنین انداز شد.

در این مراسم مداحان خاندان عصمت و ظهارت (ع) اشعار و مرثیه‌هایی در غم شهادت نخستین امام شیعیان، مولی الموحدین و پدر یتیمان قرائت کردند و شرکت کنندگان در سوگ شهادت آن امام همام اشک ماتم ریختند.

عاشقان و شیفتگان مولای متقیان حضرت علی مرتضی(ع) با حضور در مساجد و مصلی‌ها به دعا و نیایش پرداختند و از هر سو ندای سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب، اوج معنویت و اخلاص شان را به نمایش گذاشتند.

مردم مومن گلستان در این شب‌ها با حضور در پایگاه‌های اکرام، به کمک نیازمندان می‌آیند و با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، برای سلامتی بیماران خون خود را اهدا می‌کنند.

  6 خرداد 1398
بخش : جامعه / تصاویر
کد خبر: 62163
مرجع: تسنیم
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام