مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
پرداخت جهیزیه به 40 زوج گلستانی

http://media.shabestan.ir/Original/1397/08/19/IMG11510143.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد از پرداخت 40 جهیزیه به 40  زوج جوان  گلستانی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: یکی از تاکیدات مهم اسلام  و دستورات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) فراهم نمودن مقدمات  ازدواج  برای جوانان است و اجرای این طرح  به منظور ایجاد زمینه لازم جهت ازدواج آسان و حمایت از زوجین در استان اجرایی شده است.


وی در ادامه گفت: این طرح با هدف ایجاد پیوند و رابطه مستحکم میان جوانان و مساجد ، الگو سازی شایسته برای خیرین و کمک در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و باز خوانی نقش مهم و تاثیر گذار نهاد های دینی در ارائه خدمات اجتماعی انجام شده است.


ولی نژاد با بیان این جمله که  کرامت انسانی زوج های جوان دریافت کننده از این خدمات برای ما بسیار مهم است،افزود: این طرح با تاکید بر محوریت قرار دادن مساجد و بهره گیری از مشارکت مردمی در تحقق کارکرد اجتماعی به اجرا در آمده است.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: این طرح در قالب طرح  "مسجد احسان" طرحی است که در قالب ارائه خدمات اجتماعی از قبیل راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات به خانواده‌ها (تأمین جهیزیه و...) و خدمات حوزه سلامت با محوریت مساجد، توسط بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل‌گرفته و در همین راستا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ، اهدا جهیزیه به زوج‌های کم‌توان در دستور کار قرارگرفته است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، افزود:تأمین مالی این طرح از محل اعتبارات ستاد با مشارکت مردمی با محوریت مساجد و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و با حمایت بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته است که در این مرحله تعداد 40 جهیزیه به زوج‌های جوان استان گلستان اهدا میشود.


ولی نژاد در خاتمه با ابراز خرسندی و خوشبختی برای این زوجین بیان کرد: مراسم جشن ازدواج آسان این زوجین در روز پنجشنبه 30  خرداد  در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.


این مقام استانی  با اشاره به اینکه  14 کالای اساسی زندگی شامل یخچال،اجاق گاز،سرویس چینی،سرویس قابلمه،اتو،کتری،سرویس قاشق و چنگال،پتو،کالای خواب،ساعت، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین لباس شویی و فرش جهت تحویل به زوجین آماده شده است،افزود: کلیه کالاها ایرانی و بر اساس تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اجرایی شده است

  29 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62324
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام