دادستان عمومی و مرکز استان گلستان:
پلمپ یکی از هتل‎های مشهور گلستان به دلیل سرو مشروب/ تشکیل گشت رضویون در گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/4/2/10117705_660.jpg

دادستان مرکز استان در جمع روحانیون شیعه و سنی از تشدید برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت‎الاسلام سید رضا سید حسینی گفت: تعداد زیادی از کارگاه‌های تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان شناسایی و برخورد شد همچنین یک هتل معروف در استان نیز که مشروب سرو می‌کرد به مدت ۴۰ روز پلمپ شد.

سید حسینی به موضوع سگ‎گردانی هم اشاره کرد و افزود: نخستین استانی بودیم نسبت به جلوگیری از سگ‎گردانی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی اقدام کردیم.

حجت‎الاسلام حسینی بر حمایت دادستانی از آمران معروف هم تاکید کرد و گفت: افرادی که تذکر لسانی می‎دهند باید در جامعه افزایش یابد و در مسیر‌هایی مثل ناهارخوران و الگندره حضور این گونه افراد نیاز است.

وی با بیان این که در قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر وجود دارد، افزود: به گروه‎های داوطلب برای تذکر لسانی آموزش‎های لازم داده شده است.

دادستان مرکز استان گلستان از تشکیل گشت‎های رضویون خبر داد و گفت: موضوع گشت رضویون با تفاهم همکاری سه جانبه نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه قضایی امضا شده است و بسیج گشت‎هایی برای همه امور در طول شب از جمله جلوگیری از سرقت‎ها می‎گذارد.

  2 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62357
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام