استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان؛
نیروی انتظامی نماد ایجاد امنیت و آرامش در کشور است

استاندار گلستان با اشاره به نقش پررنگ پلیس در زندگی مردم ، اظهار کرد: امنیت برای ادامه حیات جامعه به مثابه اکسیژن است و امروز نیروی انتظامی نماد ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس بعدازظهر امروز چهارشنبه 17 مهر در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ، ضمن تبریک هفته ناجا ، تصریح کرد: پلیس به عنوان ویترین تمامی نیروهای انتظامی و نظامی به خوبی درخشیده است از بین تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها بیشترین وظایف و ماموریت ها متوجه نیروی انتظامی است که عموم مردم از آن برخوردار می شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی باید توجه داشته باشد که رفتار مهربانانه با مردم در راستای حل مشکلات آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان یادآور شد: رضایت مندی مردم از پلیس به معنای رضایت مندی از نظام است و آنچه ایران را در تلاطم های منطقه به جزیره امن تبدیل کرده ، امنیتی حاصل از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: هرگز این حجم از تحریم به یک کشور وارد نشده است و به واقع ما در شرایط یک جنگ واقعی قرار داریم اما به دلیل توان و بُنیه قوی کشور توانسته ایم خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدا زنجیره تامین امنیت که پاسداری از قانون است و در انتهای این زنجیره که اجرای قانون است نیروی انتظامی بصورت جدی حضور دارد.

استاندار گلستان گفت: گلستان از مزایای بالقوه فراوانی همچون سه مرز دریایی ، هوایی و زمینی برخوردار است که باید در سایه امنیتی که نیروی انتظامی در استان برقرار کرده از آن استفاده کنیم.

همچنین در این دیدار سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار کرد: وظیفه پلیس برقراری نظم، تامین امنیت و حفظ ارزش هاست و نیروی انتظامی مجری برقراری امنیتی است که محصول خون شهیدان گرانقدر است.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار استاندار گلستان از فرماندهان و مسئولان انتظامی در استان تقدیر کرد.

  17 مهر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62827
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام