مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :
پروژه بهسازی محور آزادشهر – خوش ییلاق از سرعت خوبی برخورداراست

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در حاشیه بازدید از پروژه محور آزادشهر به شاهرود اظهار کرد: محور آزادشهر به شاهرود به طول 65 کیلومتر در دست تعریض و احداث است و این محور مسیر ترانزیت استان به مرز اینچه برون و راه اصلی استان به استان سمنان و مرکز و جنوب کشور شمار می رود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس "حسین محبوبی " مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر 3 پیمانکار در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: پیمانکار نخست این پروژه در محدود آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعریض محور و احداث 4 دور برگردان در این محور فعالیت می کند و 5 میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار به این منظور قرار گرفته است.

محبوبی یادآور شد: مشکلاتی در این محور وجود داشت مثل آزاد سازی اراضی در محل دور برگردان ها که با همکاری فرماندار آزادشهر رایزنی با مالکان محترم انجام شد و امیدواریم با همراهی مالکان بحث آزادسازی این اراضی انجام شود و با احداث دوربرگردان ها این محور ایمن سازی شود.

وی در ادامه افزود: قطعه دوم با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند و پیمانکار پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: قطعه سوم با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته و حدود 10 کیلومتر در انتهای مسیر 30 کیلومتری این پروژه را شامل می شود که پیمانکار در این مسیر در حال فعالیت است.

محبوبی یادآور شد: امیدواریم با پیشرفتی که در کار اتفاق افتاده است تا انتهای سال 98 و یا ابتدای سال 99 شاهد اتفاق های خوبی در این محور باشیم و بتوانیم بخشی از مسیر را تعریض و آسفالت آن را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: امسال از منابع اعتبار ملی 9 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این محور تخصیص اعتبار شده و از محل منابع سفر رئیس جمهور به استان گلستان نیز 6 میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

محبوبی گفت: همچنین از محل اعتبارات سیل نیز امیدواریم 15 میلیارد تومان اعتبار برای این محور جذب کنیم و بتواند تعریض این محور را به پایان برسانیم و در افزایش ایمنی تردد تاثیر مثبتی داشته باشد.

  4 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62879
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام