مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:
پرچم نماز باید در جامعه اسلامی برافراشته شود

http://basijnews.ir/files/fa/news/1395/8/20/788325_320.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا) به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در جمع خبرنگاران گلستان اظهار کرد: بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز در گلستان برگزار می شود.
وی از همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه های مسئول استان در برگزاری این اجلاسیه خبر داد و افزود: امسال این اجلاسیه با عنوان «نماز و مدرسه» برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه درصد بالایی از مساجد گلستان نماز جماعت را در سه نوبت چون صبح، ظهر و مغرب به صورت جماعت برگزار می کنند، گفت: بیشتر دستگاه های دولتی و دانشگاه ها نماز ظهر و عصر را به صورت جماعت برگزار می کنند.
وی با اشاره به اینکه نماز یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه هیئت های مذهبی و دستجات عزاداری قرار دارد، یادآورشد: در ماه محرم زمانکی هیئت های مذهبی به دسته روی می پردازند و امکان برگزاری نماز جماعت ندارند به پخش اذان اقدام می کنند که این نشانه اهمیت قائل شدن برای فریضه مهم دینی است.
ولی نژاد نماز را هویت مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان با نماز شناخته می شوند و هویت آن ها با این فریضه الهی گره خورده است.
وی افزود: همان گونه که پیامبر(ص) فرمودند نماز عَلم اسلام است و اساسا عَلم باید برافراشته باشد، پرچم نماز باید در هر کوه، برزن، بازار، خیابان، حوزه، دانشگاه، مدرسه و اداره برافراشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یک نماز گذار در میدان مبارزه با استکبار جهانی یک مبارز خسته ناپذیر است که این تاثیرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

  22 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63008
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام