مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
مردم سرمایه های اجتماعی جامعه هستند/روحانیون از جنس مردمند

نتیجه تصویری برای مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با یبان این مطلب که مردم سرمایه اجتماعی ما هستند، گفت: اگر مردم را نداشته باشیم سرمایه هم نداریم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در جمع روحانیون مستقر، با بیان این مطلب که بقای طلبگی و بقای تبلیغی شرط آن مردمی بودن و داشتن مردم است اظهار کرد: روحانیون مردمی به وجود آمده و مردمی بودن آن به بقا و استمرارش است.

وی با بیان این مطلب که طلبه در اعتقادسازی،فرهنگ سازی و پایه گذاری یک سنت حسنه موثر است تصریح کرد: نقش طلبه نقش مهمی در جامعه است. طلبه نقش مهمش را خودش تدبیر،کارسازی، برنامه ریزی و مطالعه می‌کند و تمام راه ها را می رود تا یک سنت را پایه گذاری و مردم را با آن عجین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این مطلب که مردم سرمایه اجتماعی ما هستند، افزود: اگر مردم را نداشته باشیم سرمایه هم نداریم.

وی ادامه داد: همه روحانیون و مسئولین فرهنگی وظیفه دارند به هر شکل ممکن البته مشروعش، مردم را از مباحث دین و احکام مطلع و آنان را هدایت و همراه و با دین آشنا سازنند.

ولی نژاد در خصوص تشویق مردم به اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت گفت: انتظار مردم از روحانیون و مساجد برپایی نماز جماعت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: ما باید مردم را با نظام، معنویت، اخلاق، نظام انقلاب اسلامی، علما و رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه همراه کنیم و حرف دین را به گوش آن ها برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: آدم هایی که اهل دعا و اهل ذکر هستند گناه و خطای کمتری انجام می دهند زیرا دعاها بازدارنده هستند و موجب می‌شود تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

  24 اردیبهشت 1398
بخش : اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 62039
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام