استاندار گلستان در رزمایش ترافیکی زمستان 1398 :
تلاش داریم میزان عوارض حوادث جاده ای را به حداقل برسانیم

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-12/thumbs/1576313985_img-20191214-wa0025.jpg

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت دستگاه های مرتبط با راه های استان اظهار کرد: تلاش داریم میزان عوارض حوادث جاده ای را در زمستان سالجاری به حداقل برسانیم.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 23 آذر در رزمایش ترافیکی زمستان 1398 دستگاه های فعال در حوزه جاده ای و ترافیکی تصریح کرد: آمادگی لازم در اورژانس، هلال احمر، پلیس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و در کنار آنها شهرداری ها برای کنترل وضعیت و به حداقل رساندن آسیب ها در حوادث جاده ای وجود دارد.

وی افزود: تلاش داریم راه های خروجی استان به سمت استان های خراسان شمالی، سمنان و مازندران را بخوبی مدیریت کنیم تا هم شهروندان گلستانی و هم مسافران به کمترین مخاطره مواجه شوند.

استاندار گلستان یادآور شد: در سالجاری امکانات و هماهنگی تمامی دستگاه ها نسبت به سال قبل افزایش یافته و اقدامات با آمادگی بیشتر صورت می پذیرد.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: گلستان محل اقامت و عبور بسیاری از مسافران است که باید برای سفر در زمستان تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم رژه انسانی و موتوری دستگاه های اجرایی حاضر در رزمایش زمستان 1398 با حضور استاندار و مقامات ارشد نظامی و انتظامی و مدیران دستگا های اجرایی گلستان برگزار شد.

  23 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63013
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام