استاندار گلستان در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان :
بودجه ۳۳ شهرداری استان ۵۸۰ میلیارد تومان است

استاندار گلستان با اشاره به بودجه 300 میلیاردتومانی شهرداری گرگان است اظهار کرد : بودجه 33 شهرداری استان حدود 580 میلیارد تومان بوده که 40 درصد عمرانی و 60 درصد جاری است و بودجه شهرداری گرگان به تنهایی تقریبا با بودجه ۳۲ شهرداری دیگر برابری می‌کند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق‌شناس عصر امروز دوشنبه ۲۵ آذر در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان با حضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ضمن تقدیر از دست اندرکاران احداث این پروژه بزرگ تصریح کرد : بودجه شهرداری گرگان 300 میلیارد تومان بوده که شامل 50 درصد بودجه عمرانی و ۵۰ درصد دیگر هزینه‌ای است.
وی افزود: این در حالی است که بودجه 33 شهرداری استان حدود 580 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 200 میلیارد تومان از محل منابع استان یا سازمان شهرداری‌ها به این نهادها کمک می‌شود.
استاندار گلستان بیان کرد : بسیاری از شهرداری‌های استان فقط می‌توانند حقوق پرداخت کنند و به نوعی تنها چند شهرداری در استان از جمله گرگان می‌توانند هزینه‌های خود را پوشش دهند.
وی با اشاره به هزینه‌کرد بودجه 50 میلیاردتومانی برای اجرای این پروژه افزود: در این شهر کارهای زیادی است که شهرداری باید آنها را اجرایی کند.
دکتر حق‌شناس گفت: کل بودجه عمرانی استان به همراه بودجه شهرداری‌ها حدود یکهزار و 300 میلیارد تومان است و حدود 2 هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی در استان پرداخت می‌شود. این در حالی است که پروژه‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده کرد.
وی یادآور شد: امسال بودجه کل کشور 2 میلیون میلیارد تومان است و اگر تقسیم بر تعداد نمایندگان مجلس کنیم، ارزش رأی هر نماینده در بودجه 7 هزار میلیارد تومان است. با توجه به اینکه 7 نماینده در مجلس داریم 49 هزار میلیارد تومان می‌تواند سهم استان باشد. 
استاندار گلستان گفت: انتخاباتی را پیش رو داریم که حضور شما در آن می‌تواند انتخابات پرشوری را رقم بزند.
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که مشارکت گسترده می تواند موجب نتایج بهتری در انتخابات آتی شود .
لازم به ذکر است تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر گرگان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

  25 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63023
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام