استاندار گلستان آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر :
حضور نیروهای هلال احمر در حوادث موجب دلگرمی آسیب دیدگان می شود

استاندار گلستان با اشاره جایگاه سازمان های مردم نهاد و نیروهای داوطلب در امیدآفرین و فرهنگ سازی در جامعه اظهار کرد:حضور نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث موجب آرامش و دلگرمی آسیب دیدگان می شود و مردم با دیدن آنها به آینده امیدوار می گردند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز چهار شنبه ۱۶ بهمن در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: بسیاری از توصیه ها وقتی از زبان داوطلبان و سازمان های مردم نهاد مطرح می شود بیش از گفته های مدیران و مسولین تاثیر گذار است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا افزود: از تمامی خیرین و داوطلبان می خواهیم که پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا جدی بگیرند چرا که این ویروس با ارتباط و تماس رابطه مستقیم دارد.
استاندار گلستان یادآور شد: امیدآفرینی در جامعه هنر بزرگی است که داوطلبان هلال احمر می توانند به بهترین شکل ممکن این اقدام را صورت دهند.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: حضور جمعیت داوطلبان هلال احمر در سیل گلستان و همراهی و همدلی آنان با مردم آسیب دیده موجب رشد و افزایش  سرمایه های اجتماعی در جامعه شد.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور دکتر حق شناس از خیرین و داوطلبان برگزیده جمعیت هلال احمر استان تقدیر شد.

  16 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63191
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام