خدمت رسانی در مخابرات منطقه گلستان بی وقفه ادامه دارد

درپی تعطیلی نسبی ادارات استان در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، مخابرات منطقه گلستان در بخشهای خدمات دهی همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود : اموراتی همچون رفع خرابی ها در بخش تلفن ثابت و اینترنت از جمله بخشهایی است که کارکنان بخش فنی در شهرستاهای مختلف بصورت شبانه روزی بدان مشغول بوده و در برقراری ارتباطات پایدار مخابراتی در سطح استان تلاش میکنند .
وی بر اساس گزارش واصله از اقدامات انجام شده توسط ادارات مخابرات استان گفت : برای عدم نیاز به حضور مشتریان در ادارات مخابرات سعی شده تا آموزشهای لازم بصورت مجازی صورت گیرد که از آن جمله تهیه کلیپ آموزشی کانفیگ مودم ونشر آن میباشد که مشتریان بتوانند دراسرع وقت و بدون حضور در مخابرات نسبت به برقراری ارتباط اینترنت پرسرعت خود اقدام نمایند .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط با کیفت مخابراتی در این روزها گفت: کابلکشی در نقاطی از شهرستان گرگان همچون کوچه دانشسرا ، مرکز بهداشت ، کوی تختی ، چاله باغ ، ایرانمهر و سرپیر ازجمله اقداماتی است که در واقع به این امر مهم کمک میکند .
مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن قدردانی از تلاش همکاران در جای جای استان اضافه کرد :
خدمات رسانی در روستاها هم با همت کارگزاران انجام میشود که نمونه آن میتوان به کابلکشی 200 متری در روستای یاساقلق از اقماری مرکز عزیزآباد از توابع شهرستان کلاله نام برد که موجب خواهد شد مشتریان این روستا به سبب ماندن در خانه بتواننداز ارتباطات مخابراتی خوب بهره مندگردند.
وی در پایان از تلاش پیمانکاران در بخشهای رفع خرابی و راه اندازی تلفنهای ثابت در روزهای تعطیل  قدردانی کرد  و گفت : علاوه بر اینکه بر اساس اجرای دستورالعملهای ابلاغی مبنی بر فعالیت ادارات با یک سوم نیروی انسانی و اهمیت سلامت کارکنان ، در هر شرایط خدمات رسانی به مشتریان را
اولویت قرارداده و دربخشهای خدمات رسانی از فعالیت و ارائه سرویس و خدمت  غافل نخواهیم شد و اقدامات ذکر شده بخش کوچکی از فعالیتهای همکاران ماست و امیدواریم نتیجه این خدمات ، رضایت مشتریان باشد.

  10 فروردین 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63349
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام