مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:
افزایش سهم بازار اینترنت مخابرات در استان گلستان

تعداد مشترکان فعال اینترنت پرسرعت در استان افزایش یافته است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامعلی شهمرادی با تاکید بر شناسایی نیاز مشتریان گفت: با توجه به اختصاص بسته های  اینترنت برحسب خواسته مشتریان توانستیم مشترکان زیادی را جذب نموده و رضایت آنها را کسب نماییم .
وی افزود: کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات توانسته موجب افزایش رغبت و تمایل مشترکان به ادامه اشتراک شده و وفاداری مشتریان را برای مابه ارمغان بیاورد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به تشکیل کارگروهی جهت رسیدگی به مشکلات مشتریان افزود: این کارگروه با تشکیل جلسات مستمر ، ازنگاه مشتری ، مشکلات را بررسی کرده و آنها را رفع می نماید.
مهندس غلامعلی شهمرادی ازافزایش سیزده درصدی مشترکان اینترنت نسبت به سال گذشته ابزار خرسندی کردو گفت: افزایش سهم بازار اینترنت در استان گلستان نشان از خدمات دهی مناسب وبا کیفیت می باشد که موجب رضایت مشتریان و تمایل آنهابرای خرید محصولات متنوع و به صرفه مخابرات شده است.

  2 دی 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63051
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام