استاندار گلستان :
روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با در خانه ماندن مردم جز بهترین روزهای کنترل ویروس کرونا بود

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-06/1560746916_photo_-_-.jpg

استاندار گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و در خانه ماندن آنها روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین جز بهترین روزهای کنترل ویروس کرونا بود و این همراهی شایسته تقدیر است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در گفتگو با سیمای مرکز استان تصریح کرد: :حرکت جمعی و رعایت عمومی مردم برای در خانه ماندن بسیار ارزشمند است و این همکاری موجب شد میزان بستری ها طی ۲_۳ شب گذشته به یک سوم روزهای پیک بیماری رسیده  و تعداد فوتی ها نیز کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
وی افزود: از اصحاب رسانه, شبکه های اجتماعی , بزرگان استان, علمای اهل تسنن و تشییع, فرمانداران , مدیران , نیروهای نظامی و انتظامی که به در خانه ماندن مردم جهت قطع شیوع ویروس کرونا همکاری کردند , قدردانی می کنم.
استاندار گلستان یادآور شد: یقیناً اثرات مثبت این همکاری طی روزهای آتی و با کاهش بیماران ملموس خواهد بود و تاثیر بسزایی در عبور هرچه سریعتر از این بیماری دارد.

  13 فروردین 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63351
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام