استاندار گلستان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه:
همه باید کمک کنند تا آسیب دیدگان از کرونا به روال عادی زندگی بازگردند

استاندار گلستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها موجب شد تا تعداد زیادی از مردم با مشکلات معیشتی مواجه شوند، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا آسیب دیدگان واقعی ناشی از این بیماری به روال عادی زندگی باز گردند.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان، افزود: اگر چه کمک ها برای جبران خسارات خانوارهای آسیب دیده کافی نیست اما با همت همه مردم، نهادها و خیران، بخشی از کمبودها جبران خواهد شد.
وی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۰۰ هزار بسته حاوی کمک های مومنانه مردم در میان نیازمندان واقعی توزیع شده یا در حال توزیع می باشد.
استاندار گلستان، سرمایه اجتماعی را مهمترین نیاز هر نظام و جامعه ای دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران، تهدید کرونا را به فرصتی برای افزایش سرمایه اجتماعی تبدیل کردند.
دکتر حق شناس، استان گلستان را رنگین کمان همدلی اقوام دانست و تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی در کنار نهادهای حمایتی، نیروهای نظامی و انتظامی، خیران، بسیج و مردم، اوج همدلی را به نمایش گذاشتند.
لازم به ذکر است، در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۲۰ هزار بسته حمایتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار تومان در استان توزیع می شود. 

  20 اردیبهشت 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63419
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام