مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:
کمیته سلامت در همه روستاهای استان گلستان تشکیل شد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از تشکیل کمیته سلامت در همه روستاهای استان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه هفته گذشته ستاد کرونا استان، مقرر گردید، کمیته ای تحت عنوان کمیته سلامت با هماهنگی اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری و مرکز بهداشت استان در همه روستاهای استان گلستان تشکیل گردد تا مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان از طریق این کمیته پیگیری و اجرایی گردد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، علی نصیبی افزود: اعضای کمیته سلامت روستایی را دهیار، پزشک روستا، بهورز، امام جماعت یا روحانی روستا، رئیس شورای اسلامی یا یک عضو به نمایندگی از شورا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده پاسگاه انتظامی (در صورت فعالیت در محدوده روستا)، نماینده اصناف، خیرین و معتمدان، نمایندگان سازمان های مردم نهاد، نماینده بانوان و نمایندگان سایر اقشار تاثیرگذار در روستا تشکیل می دهند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: این کمیته علاوه بر اطلاع رسانی و اجرای مصوبات ستاد کرونا، وظیفه توجیه اهالی نسبت به عدم برگزاری مراسمات و تجمعات، محلول پاشی و ضدعفونی معابر و اماکن پرخطر، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایی ها و کسبه، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، کمک به اقشار نیازمند و ... را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای این هفته اعضای کمیته مذکور  وظایف و اقدامات خود در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در سطح روستاها را آغاز کرده اند.

  6 مرداد 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63623
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام