به منظور دهه ولایت و امامت؛
بیش از 100 برنامه فرهنگی در گلستان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به منظور فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت بیش از صد برنامه فرهنگی در گلستان برگزار می شود.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد از برگزاری صدها برنامه در دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: ازعید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه ولایت و امامت پیش بینی شده که به همین منظور صدها برنامه در استان برگزارمی شود.
وی افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده در ایام دهه ولایت و امامت برنامه هایی چون پخش اخبار، مسابقه و... در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه قبل از آغاز دهه ولایت برنامه دعای عرفه در استان برگزار می شود، گفت: با وجود ویروس کرونا امسال دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در استان در حال برگزاری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باتوجه به اینکه نماز عید قربان باید در صفوف فشرده برگزار شود اما امسال به خاطر جلوگیری از انتقال ویروس کرونا نماز عید قربان در مصلی های استان اقامه نمی شود، امید است با رعیات برخی از نکات از رشد این ویروس در سطح جامعه جلوگیری شود و شرایط عادی به زندگی مردم برگردد.
ولی نژاد اظهار کرد: افرادی که قصد قربانی کردن دارند توصیه می شود تمام پرتوکل های بهداشتی را رعایت و از تجمع خود داری کنند.
وی افزود: افرادی که قربانی می کنند حتما بسته هایی هم برای نیازمندان و فقرا در نظر گیرند.

  10 مرداد 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63634
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام