ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در استان خدمتی نو به بیمه شدگان

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ؛ طی برنامه ای هماهنگ، طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی استان در حال انجام است.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این خصوص گفت: ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای ملکی سازمان در استان با توجه به هزینه زیادی که در بر دارد در حال انجام است و تاکنون در 2 بخش بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس و یک بخش بیمارستان حکیم جرجانی گرگان در حال پیگیری است .

 

وی افزود : با عنایت به اهمیت جوانب خدمات و ایجاد محیطی آرام و زیبا برای همکاران وبیماران این طرح انجام شد و علیرغم اینکه هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می نماید ولی سازمان با هدف مشتری مداری و تکریم مراجعین این پروژه را در سراسر کشور تعقیب می نماید.

دکتر نصرتی با اشاره به اینکه سالیانه حدود 10 میلیون نفر یعنی بیش از 5 برابر جمعیت استان از خدمات درمان مستقیم وغیر مستقیم سازمان در استان بهره می برند گفت : با عنایت به این موضوع ارائه خدمات به این جمعیت انبوه که معمولا با همراهان بیمار به دو برابر افزایش می یابند کار دشواری است به ویژه آنکه مراجعین به حوزه های درمانی دارای درد و استرس و فشارهای روحی وروانی هستند و در این شرایط معمولا تحمل افراد به حداقل خود می رسد که سعه صدر وصبوری بیشتری را از ناحیه همکاران ما طلب می نماید.

  5 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61202
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام