ارشد نظامی آجا در گلستان:
شهید صیاد شیرازی یک فرمانده موفق بود

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: شهید صیاد شیرازی نمونه عینی یک فرمانده موفق،مکتبی و ولایت مدار بود.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ ستاد سهراب اصغر زاده ارشد نظامی آجا در استان گلستان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در میدان صبحگاه تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: شهید صیاد شیرازی از ارکان اصلی  ارتش در هشت سال دفاع مقدس بود که امام شناسی و دشمن شناسی او الگویی برای فرماندهان نسل جوان است.

او ادامه داد: شهید صیاد ویژگی‌هایی ماندگار از قبیل ،منش فرماندهی، تصمیم گیری، طراحی و برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و کنترل، ایجاد انگیزه و ابتکار داشت که هرکدام امروز یک متد آموزشی و دانشگاهی است.

سرهنگ ستاد سهراب اصغر زاده گفت: برابر مستندات ماندگار شهید صیاد شیرازی، نوع فرماندهی او حاوی سجایای اخلاقی، و در سخنان و استدلال‌های عملیاتی به آیات الهی تمسک می‌جست و با استفاده از آن‌ها همیشه امید بخش، تحول آفرین و اطمینان بخش برای رزمندگان بود.

سپهبد علی صیاد شیرازی سال‌های بسیاری از عمر خود را از پنج سالگی تا دیپلم در گرگان سپری کرده است و دیپلم خود را در سال ۴۲ از گرگان و دبیرستان فخرالدین اسعد گرگانی اخذ کرد.

در حال حاضر یک خیابان و یک بیمارستان در مرکز گلستان به نام شهید صیاد شیرازی وجود دارد.

  21 فروردین 1400
بخش : جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 64230
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام