رئیس پلیس راه گلستان تاکید کرد
تشدید محدودیت های تردد در تعطیلات عید فطر در گلستان

عبدی گفت: ورود و خروج خودروها به گلستان براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در گلستان رعایت می شود و این محدودیت ها تا عصر روز شنبه تداوم دارد.

به گزارش گلستان فردا، علی عبدی گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا برای جلوگیری شیوع ویروس منحوس کرونا از روز گذشته تا روز شنبه محدودیت هایی در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه گلستان ادامه داد: از روز گذشته محدودیت های کرونایی در سطح استان تشدید پیدا کرد و انتظار داریم که هم استانی ها و هموطنان که در این ایام به این مصوبه اهتمام داشته باشند و در این چند روز به سفر نروند.

عبدی بیان کرد: برای اینکه این ویروس را برای هم هدیه نبریم این تصمیم گرفته شده است، در نوکنده مراجعاتی برای خروج از استان داشتند و با تذکرات ماموران پلیس راه استان از مسیر خود برگشتند.

وی با بیان اینکه درون استان گلستان نیز در ستاد کرونا چیزی برای محدودیت های عیدفطر ابلاغ نشده است، متذکر شد: جرائم منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی براساس مصوبات ستاد کرونا در نظر گرفته شده است و همچنین ورود خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه گلستان متذکر شد: همچنین از ساعت از ساعت ۲۲ تا سه صبح جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منع تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی پابرجا است.

  22 اردیبهشت 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64348
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام