مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد
تشکیل پرونده میلیاردی برای کارخانه گندم در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل پرونده میلیاردی برای کارخانه گندم در استان خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، حسین نجف زاده  اظهارکرد: پرونده تخلفاتی عدم اعلام موجودی گندم برای یک کارخانه در استان تشکیل و در دستور کار تعزیرات حکومتی گرگان قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان توضیح داد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر انبار و نگهداری گندم توسط یک کارخانه دار، بعد از بررسی موضوع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، پرونده تخلفاتی این شخص به اتهام عدم اعلام موجودی انبار، با ارزش تخلفاتی بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار شعبه سوم بدوی این اداره کل قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به جلوگیری از قاچاق گندم این استان و انتقال آن به استان های دیگر و ضرورت جلوگیری از سوء استفاده بعضی از سودجویان فرصت طلب و نظارت جدی تر بر فعالیت های اقتصادی و برخورد قانونی با متخلفان، تعزیرات حکومتی با همکاری نیروهای بسیجی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و غیره اقدامات خود را تشدید کرده و در این راستا نظارت بر فعالیت های تولیدی، مواد غذایی و کارخانه داران در اولویت اقدامات تعزیرات حکومتی قرار دارد.

  26 تیر 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64561
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام