معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان:
بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان گلستانی ثبت نام شدند

معاون آموزش ابتدایی و مسئول ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گلستان گفت:با پیگیری های انجام شده بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان این استان برای سال‌ تحصیلی جدید ثبت نام کرده و نام نویسی بقیه دانش آموزان نیز در حال انجام است.

به گزارش گلستان فردا، سیده هما عقیلی به آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای آغاز سال تحصیلی به شکل حضوری و یا تلفیقی از حضوری و غیر حضوری اشاره و اظهار کرد: برای همه گزینه‌ها آمادگی کامل وجود دارد و مدیران مدارس باید شرایط لازم را برای حضور دانش‌آموزان یا تحصیل آنها به شکل غیرحضوری و یا تلفیقی فراهم کردند.

وی افزود: بحران شیوع کرونا موجب ترک تحصیل هزار و ۲۰۰ دانش آموز شد که با پیگیری های انجام شده از این تعداد ۶۰۰ نفر جذب مدارس شدند و تلاش برای جذب بقیه این دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

عقیلی با اشاره به اهمیت ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی، افزود: خانواده‌ها با توجه به اهمیت دوره پیش دبستانی و تاثیر این دوره بر کاهش ترک تحصیل، تکرار پایه در دوره ابتدایی و جلوگیری از افت تحصیلی شدید در پایه های بالاتر به ویژه در مناطق دوزبانه استان گلستان نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

  20 شهریور 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64816
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام