تصویب بهای جدید ضرر و زیان جانوران وحشی در شورای عالی محیط زیست

شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور بر اساس اختیارات تکلیف شده در قانون شکار و صید جدول جدید ضرر و زیان جانوران وحشی را تصویب کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان از تصویب بهای جدید ضرر و زیان جانوران وحشی در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور خبر داد.
دکتر محمد رضا کنعانی در این خصوص اظهار کرد: جرائم ناشی از تخلفات شکار وصید بر اساس قانون و تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور افزایش قابل توجهی داشته که امید است این افزایش جرایم در کاهش تخلفات نقش بسزایی داشته باشد.
وی با اشاره به ماده 18 قانون شکار و صید در مورد جرائم مذکور، بیان داشت : سازمان حفاظت محیط زیست از حیث مطالبه ضرر و زیان ناشی از جرم، بعنوان شاکی خصوصی شناخته می شود، و تمام جرائم ناشی از تخلفات شکار و صید به حساب خزانه دولت واریز می شود.
وی افزود : بر اساس مصوبه جدید شورای عالی محیط زیست کشور در خصوص ضرر و زیان گونه های قابل شکار در صورتیکه گونه شکار شده ماده باشد مبلغ ضرر و زیان به 3 برابر افزایش می یابد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان در ادامه گفت: با توجه به درج مصوبه فوق در روزنامه رسمی در تاریخ 98/9/17، بیست روز پس از این تاریخ، مصوبه مذکور لازم الاجرا بوده و جرائم جدید از تاریخ 98/10/7 لازم اجرا است.

  3 دی 1398
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 63062
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام