مدیر مخابرات منطقه گلستان:
58 درصد سهم بازار اینترنت در اختیار مخابرات است/ تقدیر از 60 مشترک اینترنت در گلستان

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: در حال حاضر نزدیک به 58 درصد سهم بازار اینترنت در اختیار مخابرات است و توسعه زیر ساخت ها موجب رضایتمندی مشترکان گلستانی شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، غلامعلی شهمرادی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مشترکان دائمی اینترنت پرسرعت مخابرات در  گلستان، اظهار کرد: مصرف اینترنت در استان گلستان بالاتر از متوسط کشوری است و این به آن معنا است که اقدامات مناسبی در زمینه توسعه شبکه مخابراتی و اینترنتی در استان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه بسیاری از فعالیت های روزانه و امور تجاری مردم وابسته به اینترنت شده است و هر روز بر تعداد مصرف کنندگان آن افزوده می شود ، اما این به ان معنا نیست که بگوئیم در این زمینه کاستی وجود ندارد، اما خطوط اینترنت و خدمات آن در گلستان نسبت به سایر استان های کشور از شرایط مطلوب تری برخوردار است.

شهمرادی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 60 هزار مشترک اینترنت در استان از این خدمات استفاده می کنند که امور موجب تسهیل امور زندگی این شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه اینترنت تاثیر بسزائی در توسعه اشتغال و بخصوص مشاغل خانگی دارد، گفت: هر اندازه که وضعیت اینترنت، سرعت و خدمات پشتیبانی آن در استان افزایش یابد بی شک بازار کسب و کار هم رونق بیشتری می گیرد و  آمار مشترکان گلستانی نشان می دهد که  اینترنت مخابرات سهم بزرگی در اشتغال  زائی داشته است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه بیشتر روستاهای استان مجهز به اینترنت پر سرعت هستند، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 997 روستا از ارتباط خانگی و 975 روستا از اینترنت پرسرعت بهره مندند که نقش بسزائی در رضایتمندی و دسترسی آسان روستائیان به اینترنت داشته است.

وی افزود: بیش از 600 هزار مشترک تلفن ثابت و 740 هزار پورت تلفن ثابت در استان وجود دارد که تمامی این امکانات مرهون توسعه زیر ساخت های مخابراتی در گلستان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعداد 60 نفز از مشترکان دائمی اینترنت پرسرعت استان گلستان در گرگان و دیگر شهرهای استان به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل به عمل آمد.

 

  14 بهمن 1397
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 61069
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام