مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:
گلستان، میزبان «GOLNEXT 2019» می شود

https://golestan.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2019/10/187922_orig.jpg

محمد احمدی از برگزاری نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌های دیجیتال و تراکنش گلستان خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا) به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌های دیجیتال و تراکنش گلستان از تاریخ ٣٠ آبان لغایت ٣ آذر ماه ١٣٩٨ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردها و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان دانست و گفت: نمایشگاه GTEX ، مهمترین رویداد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به شمار می رود که با رویکرد شناسایی و معرفی دستاوردها و پیشرفت های جدید در زمینه IT فعالیت می کند.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ادامه داد: افراد متقاضی می توانند جهت شرکت در این نمایشگاه به آدرس الکترونیکی golnext.com بخش ثبت نام مراجعه نمایند.

  10 مهر 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62805
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام