مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:
برگزاری تور آموزشی-گردشگری شبیه سازی مدیریت کسب وکار در استان گلستان

محمد احمدی از برگزاری تور آموزشی- گردشگری پنج روزه شبیه سازی مدیریت کسب ­وکار به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در جلسه با نمایندگان مرکز نوآوری دانشگاه امیر کبیر، مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر طوسی و نماینده بخش خصوصی بر برنامه ریزی جهت رونق کسب و کار استان تاکید کرد.
وی در خصوص این تور گردشگری نیز افزود: با پیگیری های انجام شده مقرر شد تور آموزشی گردشگری پنج روزه شبیه سازی مدیریت کسب­وکار در تاریخ 28 فروردین 98 در استان برگزار شود و علاقه مندان بتوانند از این تور نهایت بهره مندی را داشته باشند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین اضافه کرد: از مهمترین اهداف این اداره کل در سال جاری تسهیل مشکلات بخش خصوص با استفاده از ظرفیت های حوزه ICT است و برای رفع این مشکلات به جد در تلاش هستیم.

  22 فروردین 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 61692
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام