در پنجمین کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان مطرح شد:
مولفه ی اصلی در توسعه کسب و کارها، تجارت الکترونیک است

مولفه ی اصلی در توسعه کسب و کارها، تجارت الکترونیک است

محمد احمدی در پنجمین کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان رامیان توجه به تجارت الکترونیک را لازمه ی توسعه کسب و کارهای سنتی دانست.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به کسب جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مراکز تجاری در استان‌ها بسیاری از کسبه و فروشندگان با مشکلات مختلف اقتصادی روبرو شدند که تنها راه حل آن توسعه کسب و کار اینترنتی بود.
وی با اشاره به راه اندازی سایت فروش ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری استانداری، اداره کل پست و بخش خصوصی توانست با راه اندازی سامانه فروش ملزومات بهداشتی زمینه را برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی فراهم کند و دیگر نیاز به خروج مردم جهت تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نبود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان گلستان در ادامه در خصوص زیرساخت‌های ایجاد شده در استان گفت: در ایام کرونا با افزایش سه برابری مصرف اینترنت زیرساخت های لازم تقویت شد که این مهم جز با تلاش های همکاران ارتباطی از جمله ارتباطات زیرساخت و اپراتورها غیرممکن بود.
وی بیان کرد: از اقدامات مهمی که در دوران کرونا پیشرفت مناسبی داشت اتصال مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات بود که در حال حاضر حدود 60 درصد آن تحقق یافت.

  16 اردیبهشت 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63417
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام