حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در سامانه سامد گلستان

به منظور پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از طریق سامانه سامد به درخواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمدرضا حنایی کاشانی مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیرکل پست، مدیر امور شعب پست بانک و مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان جهت پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم شریف در حوزه های کاری مربوطه در مرکز سامد استان حضور یافتند.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در سامد گفت: مهمترین مباحث مطرح شده در مشکلات حوزه های مختلف ارتباطی از جمله تلفن ثابت، اینترنت روستایی، آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و فیبر نوری روستایی بود که توسط مدیران پاسخگویی شد و برخی دستورات جهت رفع مشکل نیز صادر شد.
کاشانی در ادامه با اشاره به پاسخگویی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علاوه بر سامانه سامد، سامانه 195 نیز بصورت تلفنی و اینترنتی برای ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس شهروندان قرار دارد که می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان این حوزه مطرح و پیگیری کنند.

  30 اردیبهشت 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63450
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام