مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:
اینترنت خانگی در گلستان ارتقاء می یابد

https://golestan.ict.gov.ir/MediaServer/zFyyAmwddHoMgyMmNHgXE9/203946_0_2020_5_600_0_0_jpg_0_0/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%84%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%a1-%d9%85%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%af.jpg

دومین نشست بررسی مشکلات مرتبط با کیفیت ارایه خدمات ADSL استان برگزار شد
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از کاهش مشکلات ارائه اینترنت پرسرعت مشترکان در برخی از شرکت های ارائه خدمات اینترنت خبر داد.
وی اضافه کرد: در پی بررسی شکایات مردمی در خصوص کیفیت ارائه خدمات اینترنت خانگی، کارگروهی با حضور شرکت های دارای پروانه FCP در اداره کل برگزار شد و موانع و مشکلات بررسی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: شرکت های مذکور دلایل مختلفی را برای این اختلال ها عنوان کردند که در حال بررسی این دلایل و رسیدن به راه حل مناسب هستیم و این جلسات تا حصول نتیجه به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص مشکلات موجود گفت: از مهمترین دلایل مطرح شده از طرف شرکت ها مباحث مختلفی از جمله فرسودگی و عدم رعایت استانداردهای کابل کشی در ساختمان ها، عدم ظرفیت کافی خطوط تلفن در انتقال دیتا و عدم آشنایی مشتریان با مباحث راه اندازی خطوط ADSL می باشد که مقرر شد برای هر یک از این مشکلات راه حل جامعی اندیشیده شود
وی افزود: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی استان موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نبوده و وزارت ارتباطات برای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقا سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.
نماینده عالی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان با بیان اینکه به دنبال ارتقاء شاخص های توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هستیم گفت: مصمم هستیم با استفاده از توان بخش خصوصی رتبه استان را دسترسی همگانی خدمات ارتباطی ارتقاء دهیم و این مهم جز با هماهنگی بین دستگاهی محقق نخواهد شد.

  10 خرداد 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63463
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام