کاهش 10درصدی شکایات در حوزه ICT

http://ebinews.com/imagesinv/139805151600156529412.jpg

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از هزار و 700 مورد شکایات مردمی در شش ماه دوم سال 99 خبر داد.
به گزارش گلستان فردا، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در شش ماهه دوم سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد حدود هزار مورد در حوزه اینترنت، بیش از 100 مورد تلفن همراه، 7 مورد خدمات پستی، 5 مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 20 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه دوم سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش حدود 10 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از 5 روز کاری به 4 دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.5 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  23 فروردین 1400
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 64241
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام