استقبال چشمگیر تماشاگران گلستانی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

عادله کشمیری گفت: با برپایی این جشنواره در دو مکان تالارفخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمایی کاپری، تعداد صندلی ها افزایش یافت و بطبع آن تماشاگران بیشتری توانستند به مکان های اکران آمده و با آسودگی خاطر بیشتر برای تهیه بلیت به تماشای آثار بنشینند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ وی با اشاره به استقبال 12 هزار نفری تماشاگران در استان گلستان، افزود: در این دوره از جشنواره  بلیط های ویژه ای برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان گلستان صادر شد تا بتوانند به صورت رایگان فیلم های این دوره ی جشنواره را در تالارفخرالدین اسعد گرگانی تماشا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار کرد: برگزاری نشست تخصصی و نقد و بررسی آثار و برپایی مسابقه نقد نویسی مکتوب از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره در استان گلستان بود.
یادآور می شود 14 فیلم در بخش بزرگسال و 5 فیلم کودک و نوجوان در سال 96 با استقبال 5300 نفری در پردیس سینمایی کاپری اکران شد و 12 فیلم در بخش بزرگسال و 5 فیلم کودک و نوجوان در سال 97 با استقبال 12 هزار نفری در تالارفخرالدین اسعدگرگانی و پردیس سینمایی کاپری اکران شدند که رشد بیش از صد در صدی در جذب مخاطب را استان گلستان داشته است.

  23 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61126
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام