مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
جامعه نیازمند هدایت گری عالمان دین است

گرگان- مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: جامعه نیازمند هدایت گری عالمان دین است و از همین رو همه هدایتگران دینی از انبیاء و امامان تا عالمان دینی از جامعه انسانی بوده اند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، صبح پنجشنبه، حجت الاسلام احمد حاتمیان در چهارمین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) اظهار کرد: سنت الهی در بحث هدایت جامعه انسانی بر این مبانی استوار است که خداوند هدایت گران و رسول خود را از جنس انسان انتخاب کرده است چرا که قرار است در بین مردم باشند و مردم را هدایت کنند.

وی افزود: مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات کل کشور با اشاره به اینکه خداوند با فرستادن هدایت گرانی از جنس انسان، بشر می تواند برای تامین معاش خود و تعملات زندگی اخلاق و منش او را به عنوان الگو خود قرار دهد، گفت: اگر خداوند پیامبران را از جنس فرشتگان برای انسان می فرستاد نمی توانستند الگو مناسبی برای انسان ها باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند انبیا الهی را برای روشنگری و هدایت انسان ها فرستاده است، یادآور شد:همه هدایت گران جامعه در حوزه انسانی قرار دارند و هیچ یک از آن ها فرا انسانی نیستند چراکه جامعه نیازمند هدایت گری عالمان دین است.

 حاتمیان اظهار کرد: برگزاری چنین کنگره هایی در منطقه برای تبیین و شخصیت افراد موثر است. عالمان بزرگ دین رسالت بسیار بزرگی بر عهده دارند که باید به خوبی آن را ایفا کنند و اشعاری که توسط هنرمندان در این کنگره ها سروده می شود تحول برانگیز است.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات کل کشور گفت: امروز اگر کم توجهی از طریق عالمان دین به بخش های دین صورت گیرد مردم جامعه نا آگاه خواهند ماند.

  9 اسفند 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61225
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام