در دیدار مدیران کل استاندارد و صداوسیمای مرکز گلستان؛
نقش مهم صدا و سیما در نهادینه کردن فرهنگ استاندارد

در دیدار مدیران کل استاندارد و صداوسیمای مرکز گلستان در مورد راهکارهای ترویج استاندارد بحث و گفتگو شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در دیدار با محمد منتظر حجت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از صدا و سیمای مرکز گلستان در پوشش اخبار فعالیت ها و اقدامات استاندارد، از صدا و سیما به عنوان یک رسانه پر مخاطب و تاثیر گذار نام برد و گفت: نقش رسانه ملی بعنوان یک رسانه پرمخاطب می تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ استاندارد و آگاهی بخشی به مخاطبان خود نه تنها در استان بلکه در کل کشور نماید.
دبیر شورای استاندارد گلستان  در بخش دیگری از سخنان خود بر موضوع تعامل بیش از پیش این رسانه ملی در ترویج فرهنگ استاندارد تاکید کرد و افزود: با توجه به نقش استاندارد در سلامت و امنیت جامعه ، خواستار همکاری و تعامل رسانه ها به خصوص صدا و سیما در اشاعه فرهنگ استاندارد هستیم.
فرمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی با کیفیت و نیز شعار سال که به رونق تولید ملی تاکید دارد افزود: با ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ‌ریزی‌ برای اصلاح الگوی مصرف، موضوع استفاده از کالاهای ایرانی اهمیت مضاعفی پیدا کرده و یکی از ابعاد مشارکت عموم مردم در پیشرفت اقتصادی، مصرف کالای داخلی در نظر گرفته می شود که صدا و سیما می تواند با تولید محتوای مرتبط و ترغیب مردم به خرید کالای استاندارد ایرانی نقشی تاثیرگذار در تحقق این مهم داشته باشد.
وی در ادامه خواستار تولید برنامه های مشارکتی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان نیز در این دیدار نگاه مثبت استاندارد را به صدا و سیما به عنوان یک رسانه اثرگذار و پرمخاطب ستود و گفت: توسعه تعاملات  بین صدا و سیما و اداره کل استاندارد استان می تواند گام مثبتی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن استاندارد در جامعه باشد.
محمد منتظر حجت ترویج فرهنگ مصرف کالای استاندارد ایرانی را مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: صداوسیمای مرکز گلستان از هیچ کوششی در تحقق شعار سال و حمایت از کالای استاندارد ایرانی دریغ نخواهد کرد .

  10 اردیبهشت 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61909
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام