در دیدار مدیرکل استاندارد گلستان با معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گلستان مطرح شد
استفاده از ظرفیت استاندارد در آموزش مباحث اجتماعی

مدیر کل استاندارد گلستان  با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمود فرمانی در دیدار با عبدالرضا چراغعلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح اقدامات و برنامه های اداره کل در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد پرداخت.

مدیرکل استاندارد گلستان در ادامه با اظهار این مطلب که میزان اعتبار تخصیص یافته با ماموریت ما همخوانی نداشت و در این بخش با مشکل روبرو هستیم،گفت: با وجود این کمبود اعتبارات در سال گذشته،6 آزمایشگاه در اداره کل تجهیز و راه اندازی شد که امیدواریم با نگاه ویژه استان و تخصیص کامل اعتبارات، هم در زمینه تحقق برنامه های پیش بینی شده و  و هم در  زمینه پرسنلی قادر به اقدامات مثبتی باشیم.

فرمانی در ادامه به آمادگی استاندارد گلستان در برگزاری دوره های آموزشی در  مباحث اجتماعی به منظور فراگیر شدن استاندارد در جامعه اشاره کرد.

دبیر شورای استاندارد گلستان با یادآوری حادثه سیل گلستان خاطر نشان کرد: استاندارد گلستان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود  علاوه بر جمع آوری و اهدای کمک های نقدی، تمرکز تولید اقلام ترویجی را در سال جدید بر تهیه لوازم التحریر نهاد تا با توزیع آن بین دانش آموزان سیل زده، گامی هر چند کوچک در حل مشکلات مردم استان برداشته باشد.

  معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گلستان نیز ضمن تقدیر از اقدامات خوب و سازنده استاندارد گلستان گفت: استاندارد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی نقش بسزایی در ارتقای ضریب ایمنی و سلامتی جامعه ایفا می کند.

عبدالرضا چراغعلی از پیشنهاد استاندارد گلستان به منظور اجرای برنامه های آموزشی و اجتماعی مشترک استقبال کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های طرفین در مباحث اجتماعی می تواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

وی  با اشاره به حادثه سیل گلستان گفت: مردم به معنای حقیقی هم در زمینه امدادرسانی و هم در کمک رسانی های نقدی و غیر نقدی سنگ تمام گذاشتند و حماسه ماندگاری را رقم زدند.

  7 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61879
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام