فرماندار گرگان:
اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کارجدی ادارات شهرستان قرار گیرد

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: اهمیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بسیار بالاست و ریشه اکثر آسیب های اجتماعی مواد مخدر است که اگر نام این شورا را به شورای هماهنگی مبارزه با آسیب های اجتماعی تغییر دهیم  بیراه نگفته ایم .

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد حمیدی در این جلسه اظهار کرد: رؤسای ادارت شهرستان باید بطور ویژه در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حضور یابند و دبیرخانه این شورا باید این موضوع را پیگیری نماید .

مهندس حمیدی با اشاره به نزدیک شدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: برنامه های این هفته باید در دو محور شامل برنامه های درون سازمانی ادارات و نیز برنامه های شهرستانی دنبال شود و در پایان نیز مستندات به دبیرخانه این شورا در فرمانداری ارسال گردد.ضمن اینکه برنامه های مشترک استانی نیز با همکاری شورای هماهنگی استان پیگیری و اجرا گردد.

وی بر ساماندهی هر یک از برنامه ها در این هفته تأکید کرد و گفت: برنامه های قابل اجرا در این هفته از جمله پیاده روی همگانی ،همایش ها و برپایی نمایشگاه در این ایام که بصورت شهرستانی اجرا خواهد شد باید متولی هر برنامه مشخص و با دبیرخانه شورا نیز هماهنگی لازم صورت گیرد .

فرماندار شهرستان گرگان در ادامه به ظرفیت بسیار بالای پایگاه های بسیج اشاره کرد و بیان داشت: در هفته مبارزه با مواد مخدر باید پایگاه های مقاومت بسیج که از وظایف و رسالت های آن حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است رنگ و بوی دیگری گیرد و بخشداران نیز در این راستا با ابلاغ به دهیاران در برگزاری کارگاههای آموزشی و آگاهی رسانی به جوانان و آحاد مردم زمینه همکاری آنان با بسیج را فراهم نمایند .

  29 خرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62325
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام