استاندار گلستان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛
سال آینده 120 خانه ورزش روستایی در استان ایجاد می شود

استاندار گلستان با تاکید بر نگاه پیشگیرانه در زمینه مقابله با مواد مخدر، اظهار کرد: طی یک سال و نیم گذشته 120 خانه ورزش روستایی در استان ایجاد گردیده و تلاش داریم در سال آینده نیز با استفاده از منابع وزارت ورزش و جوانان، منابع استانی و خیرین ورزشی 120 خانه ورزش روستایی دیگر در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی ایجاد نماییم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 8 اسفند در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن، تصریح کرد: تلاش و فعالیت کمیته های 5 گانه شورا و همچنین دستگاه های اجرایی و فرمانداران قابل تقدیر است و باید تلاش کنیم اقدامات و نظارت ها بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی افزود: باید با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه تلاش کنیم تعداد معتادان را کاهش دهیم و در عین حال از ظرفیت معتادینی که پاک شده اند در اشتغال استفاده نماییم تا ظرفیت های لغزش و بازگشت آنان به مواد مخدر فراهم نشود.
وی یادآور شد: باید نظارت بر توزیع داروهای ترک اعتیاد در مراکز ترک و همچنین نظارت بر مراکز نگهداری از معتادان با محوریت شورای هماهنگی افزایش یابد.
استاندار گلستان با اشاره به نقش اداره کل صنعت معدن و تجارت استان، گفت: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان جهت بکارگیری بهبودیافتگان از اعتیاد در 14 واحد صنعتی مستقر در 14 شهرستان اعلام آمادگی کرده است که می تواند موجب اشتغال آنان و مانعی برای بازگشتشان باشد.
دکتر هاشمی با اشاره به ظرفیت اعتبارات در حوزه اجتماعی، خاطرنشان کرد: موضوعات اجتماعی از کثرت بالایی برخوردارند و در عین حال اعتبارات این حوزه محدود است لذا باید تلاش کنیم به نحو احسن از این اعتبارات استفاده نماییم.
وی با بیان اهمیت اقدامات فرهنگی در حوزه مقابله با مواد مواد مخدر، گفت: تهیه سریال و فیلم های کوتاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.
لازم به ذکر است در یازدهمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار رامیان، مدیرکل ورزش و جوانان و فرمانده انتظامی استان گزارشی از اقدامات و فعالیت های پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در حوزه خود ارائه کردند.

  8 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61224
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام