فرماندار کردکوی: سرچشمه بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است

ابراهیم قدمنان در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، با اشاره به اینکه امروزه موضوع مبارزه با مواد مخدر یک امر داخلی نیست بلکه تمام منطقه و کل جهان با آن درگیر است ، گفت: سرچشمه و ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از مصرف و اعتیاد به مواد مخدر است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه همراهی و همکاری همه دستگاههای اجرای در زمینه مبارزه با مواد مخدر میتواند نتایج ملموسی در ریشه کن شدن آثار و تبعات ناشی از مصرف مخدر گردد ؛ تصریح کرد : همه ادارات موضوع مبارزه با مواد مخدر را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
قدمنان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از پیگیری های لازم برای ایجاد کمپ ترک اعتیاد مختص بانوان در سطح شهرستان خبر داد و افزود: طرحهای اجتماعی محور در محلات آسیب پذیر شهر و روستا نیز در دست اجرای این شورا می باشد.
در این جلسه که بیدلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وی نیز حضور داشت.افزود؛استفاده از نیروهای مردمی و دهیاران و اعضای شورای اسلامی در زمینه اطلاع رسانی و پیشگیری از کشت گیاهان مخدر را موثر دانست و اظهار داشت‌: ایجاد کارگاههای آموزشی  برای خانواده ها و جوانان در معرض خطر نیز میتواند ما را در پیشگیری و مبارزه با شیوع مواد مخدر کمک کند.

  2 دی 1397
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 60677

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام