ششمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر گلستان به کار خود پایان داد

ششمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر گلستان امروز پنجشنبه با معرفی آثار و نفرات برتر بخش‌های مختلف به کار خود در گرگان پایان داد.

به گزارش گلستان فردا، فرمانده سپاه نینوا گلستان، سردارعلی‌ ملک‌شاهکویی با بیان اینکه دشمن هیچ گاه از اهداف خود دست بردار نیست، اظهار کرد: مردم باید همچنان آگاه باشند و نسبت به توطئه های دشمنان سکوت نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران هرگز نگاه غرب‌گرایانه و غیرانقلابی را نخواهد پذیرفت افزود: اگر قرار است با دشمن مذاکره کنیم، با تکیه بر توان و تفکر انقلابی و داخلی خود وارد خواهیم شد .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز رسانه‌های انقلابی و هر آنکه تریبونی در اختیار دارد باید نقش خود را در آگاه سازی مردم به خوبی ایفا کند،

درادامه دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان همچنین با قرائت بیانیه پایانی هیات داوران این جشنواره گفت: استقبال کم‌نظیر رسانه‌ها به عنوان مطالبه‌گران با بصیرت، نویدبخش آینده‌ روشن پیش روی خواهیم داشت.
 شهابی با بیان اینکه برای ارتقای مهارت علمی و فنی خبرنگاران نیازمند توجه و کار بیشتری هستیم، افزود: این امر نیازمند برنامه‌ریزی کارگزاران و دستگاههای مربوطه استانی است.

همچنین میثم قرایی مسئول بسیج رسانه گلستان هم در این جلسه از رشد شرکت کنندگان در این جشنواره خبر داد و گفت: ۱۰۷ خبرنگار، عکاس و فعال رسانه‌ای در مجموع ۹۲۰ اثر به جشنواره ابوذر گلستان ارسال کردند که نسبت به سال گذشته با ۸۵۵ اثر از سوی ۸۰ فعال رسانه‌ای؛ رشد قابل ملاحظه‌ای داشت.
گفتنی است این مراسم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا گرگان برگزار شد.

  17 بهمن 1399
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63955
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام