مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:
ارسال بیش از 140 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای خزر

http://media.shabestan.ir/Original/1398/05/21/IMG17512772.jpg

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: بیش از 140 اثر توسط اصحاب رسانه استان های شمالی کشور به دبیرخانه جشنواره رسانه ای خزر ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، عباس زارع ظهر امروز در اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر که در استان مازندران برگزار شده بود، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای خزر برای نخستین بار با همکاری خانه های مطبوعات شمال کشور برگزار شد.
وی افزود: بیش از 140 اثر توسط اصحاب رسانه استان های شمالی کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: استان مازندران این آمادگی را دارد که این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کند.
وی خانه مطبوعات استان مازندران را کمک کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دانست و یاد آور شد: در حال حاضر 460 رسانه دارای مجوز در این استان مشغول به فعالیت هستند.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران هم در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران از صفت پیامبر گونه برخوردار هستند، اظهار کرد: خبرنگاران در آگهی بخشی مردم و جامعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و دغدغه مردم، دین، نظام و کشور خود را دارند.
عادله کشمیری یادآور شد: برای نخستین بار امسال مراسم روز خبرنگار در استان گلستان با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که خیر و برکات زیادی برای استان به همراه داشته است.
وی افزود: به مناسبت روز خبرنگار برنامه های متمرکزی در شرق و غرب استان برگزار شد که همه این قدم ها در راستای توجه کردن به این قشر زحمتکش جامعه برداشته شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه خبرنگاران از شرایط معیشتی خوبی برخوردار نیستند، گفت: امید است با برنامه ریزی جدی تر بتوان رفاه حداقلی برای این قشر از جامعه فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در جهت بهتر شدن اوضاع خبرنگاران  باید اساس نامه ثابت داشت و اختیارات لازم به افراد خانه مطبوعات داده شود.

  24 مرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62621
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام