مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:
طراحی و ایجاد نرم افزار صدور مجوز انجام کار به صورت اینترنتی برای اولین بار در گاز های استانی

مهندس محمد رحیم رحیمی در مصاحبه با خبرنگار گفت: شرکت دراین خصوص گفت: به منظور سهولت دردسترسی کاربران درخصوص اخذ شماره مجوز انجام کار،با هماهنگی  امور HSE  و همکاری امور فناوری اطلاعات و ارتباطات  شرکت  نرم افزار صدور مجوز کار طراحی و در سایت شرکت بارگذاری شد. 

وی  با بیان اینکه این نرم افزار برای اولین بار به صورت اینترنتی  در سطح شرکت های گاز استانی کشور انجام شده است افزود: این نرم افزار  در سایت شرکت گاز استان گلستان، بخش خدمات الکترنیک به نام "نرم افزار صدور مجوز کار" بارگذاری شده  و کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اشاره شده به نرم افزار مذکور دسترسی و از آن بهره برداری نمایند .

مهندس رحیمی در ادامه برخی قابلیتهای این نرم افزار را گزارش گیری همه مجوزهای صادر و لغو شده توسط کاربران یا ادمین ،گزارش مجوزهای صادر شده بر اساس نوع پروانه و همچنین  نوع کار برشمرد، ضمن اینکه قابلیت امکان دسترسی  از طریق گوشی های هوشمند را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه  از تلاش و زحمات  رئیس و کارکنان امور HSE و امور فناوری اطلاعات شرکت در تهیه و ایجاد این نرم افزار تقدیر نمود.

 

  15 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61075
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام