مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اعلام کرد: پرداخت تسهیلات وام وجوه اداره شده حوزه ICT تا سقف ۳ میلیارد تومان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از پرداخت تسهیلات وام وجوه اداره شده حوزه ICT تا سقف ۳ میلیارد خبر داد و گفت کارگروه وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام تصویب ضوابط جدید دریافت این تسهیلات، سقف آن را ۳ میلیارد و در موارد خاص ۵ میلیارد تومان درنظر گرفت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) محمد احمدی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: کارگروه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور رونق کسب و کار های حوزه ICT کشور، با بازنگری در ضوابط دریافت این وام، شرایط جدیدی را برای دریافت وام وجوه اداره شده اعلام کرد.
وی با اعلام حوزه های دریافت وام گفت: سرمایه گذاری در توسعه و ارتقای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، توسعه و ارتقای سطح فناوری و کیفیت تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری، صدور کالاها و خدمات فنی و مهندسی و ایجاد اپراتورهای ارائه کننده خدمات الکترونیکی در کلیه زیربخش ها، شامل دریافت تسهیلات وام وجوه اداره شده، می شوند.
همچنین، طرح (پروژه) های تحقیقاتی منتهی به تولید نمونه صنعتی یا تولیدات آزمایشگاهی، آموزشی، توسعه ای اشتغال آفرین و نهادهای سرمایه گذاری خطر پذیر در قلمرو ارتباطات و فناوری اطلاعات، می توانند از وام وجوه اداره شده استفاده کنند.
رئیس شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام سقف تسهیلات گفت، سقف تسهیلات در حالت کلی ۳۰ میلیارد ریال و برای موارد خاص با تصمیم کارگروه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال است و مبلغ تسهیلات اعطایی با ضمانت سفته ظهر نویس شده از مبلغ ۳۰۰۰ میلیون ریال به ۴۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.
وی نرخ کارمزد تسهیلات برای طرح های توسعه کسب و کار برای شرکت های مستقر در استان را ۸ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ کارمزد تسهیلات برای طرح های تحقیق و توسعه و طرح هایی که در راستای اولویت ها و برنامه های اعلام شده از طریق سایت وام وجوه اداره شده باشد، به میزان ۶ درصد مورد تصویب قرار گرفت و نرخ تسهیلات سرمایه در گردش نیز به میزان ۱۲ درصد و بازپرداخت یک ساله محاسبه می شود.

  4 دی 1397
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 60689
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام